Digitale informatiesessie voor voorzitters

Digitale informatiesessie voor voorzitters

Het bestuur van de KNHB wil in deze moeilijke tijd waarin het coronavirus een grote impact heeft op het verenigingsleven, de verenigingen graag tot steun zijn. Op 20, 25 en 26 mei organiseert de KNHB daarom voor alle voorzitters van de 323 hockeyverenigingen digitale sessies waarin we met elkaar informatie en ervaringen kunnen delen over de gevolgen van het coronavirus voor de hockeysport. In het coronadossier op onze site is al veel informatie beschikbaar, maar het bondsbestuur en de medewerkers van het bondsbureau gaan ook graag het gesprek aan in een live-setting.

Programma

We willen in elk geval de volgende onderwerpen aan bod laten komen:

  • Rol van de KNHB bij de totstandkoming van landelijke maatregelen en (toekomstige)regelingen
  • Financiële steunfondsen en solidariteitsbijdrage KNHB
  • Uitstel Algemene Vergadering KNHB
  • Competitiestart in september
  • Toepassing huidige protocollen
  • Hockeyaanbod zomerperiode

Graag horen we van de voorzitters welke onderwerpen jullie aan bod willen laten komen en welke specifieke vragen jullie hebben. Dan kunnen we daar in de voorbereiding rekening mee houden en ervoor zorgen dat de sessie aansluit op jullie vragen. Daarnaast is er tijdens de sessie gelegenheid om ervaringen te delen.

Namens het bondsbestuur nemen in elk geval Erik Cornelissen (voorzitter) en/of Victor Brouwer (bestuurslid verenigingsdienstverlening) deel aan de sessie en namens het bondsbureau Erik Gerritsen (algemeen directeur) en/of Karin van Willigen (manager financiën en bedrijfsvoering). Ook een aantal direct betrokken medewerkers van het bondsbureau is aanwezig zodat we gezamenlijk eventuele vragen adequaat kunnen beantwoorden.

Aanmelden

De sessies worden georganiseerd via Microsoft Teams. Wil je hier als voorzitter bij aanwezig zijn? Meld je dan via onderstaand inschrijfformulier aan. Je kunt daarbij kiezen uit de volgende data:

  • 20 mei – 8.30-9.30 uur (voor deze sessie kun je je niet meer aanmelden)
  • 25 mei – 20.00-21.00 uur (voor deze sessie kun je je niet meer aanmelden)
  • 26 mei – 16.30-17.30 uur
  • 26 mei – 20.00-21.00 uur

Omdat we de groepen niet te groot willen maken, vragen we je twee voorkeursdata aan ons door te geven. Via de mail laten we je vervolgens weten voor welke sessie je bent ingedeeld.

Heb  je een onderwerp of concrete vraag waar we tijdens de sessie aandacht aan kunnen besteden, geef deze dan direct door bij je aanmelding.

Deel deze pagina